unnamed

Πρόστιμα σε φορτηγά άνω των 3,5 t. σε παρακαμπτήριες οδούς για αποφυγή διοδίων!

Τσουχτερά πρόστιμα από 1.000 ευρώ ανά οδηγό και ιδιοκτήτη θα επιβάλλονται στα βαρέα οχήματα που χρησιμοποιούν το παράπλευρο οδικό δίκτυο για να γλιτώσουν τα διόδια. Σύμφωνα με την απόφαση, του Υπουργείου Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων τα οχήματα άνω των 3,5 τόνων πρέπει να φέρουν ειδική άδεια, η οποία χορηγείται μόνο σε ορισμένες περιπτώσεις ( πχ λόγω εγγύτητας επιχείρησης, δημοτικών ή ιδιωτικών έργων). Εξαιρούνται τα φορτηγά κάτω των 3,5 τόνων. Το πρόστιμο θα καταβάλλεται άμεσα διαφορετικά το όχημα θα ακινητοποιείται. Η κίνηση των φορτηγών στο παράπλευρο δίκτυο έχει αυξηθεί σημαντικά τα τελευταία χρόνια επιδεινώντας σε πολλές περιπτώσεις τις συνθήκες κυκλοφορίας σε χωριά αλλά και πόλεις που βρίσκονται δίπλα στο Εθνικό οδικό δίκτυο. Οι εκπρόσωποι των μεταφορικών εταιρειών κατηγορούν το Υπουργείο ότι δυσχεραίνει το μεταφορικό τους έργο και ότι δρα προς όφελος των παραχωρησιούχων που εισπράττουν τα διόδια στις εθνικές οδούς.

Το μετρο αποτελει σωτηρια για τους κατοικους στις παρακαμπτηριες της Εθνικης οδου και μπραβο στους νομοθετες…

εκεινο που τους ξεφυγε στο νομο Αττικης ειναι οτι πλεον ολες οι 15μετρες νταλιγκες και τα 20μετρα φοτηγα μετα ρυμουλκουμενου (κυριως διεθνων μεταφορων) διερχονται απο τη παλια Εθνικη οδο Αθηνων Θηβων παρακαμπτοντας ετσι την Εθνικη των διοδιων απο Ελευσινα μεχρι την Θηβα για 8Ο χλμ, μεσα απο κατοικημενες περιοχες της Μαγουλας _Μανδρας_Οικισμου Τιτανα._Πουρναρι_Παλαιοκουνδουρα._Οινοη_Βιλλια κ Πορτο Γερμενο(χρηστες του δρομου μεχρι το 5Ο χλμ)_Καζα_Ερυθρες.

Διερχονται μεσα απο τα αρχεγονα δαση της Δυτικης Αττικης,   ρυπαινοντας αφορητα το περιβαλλον απο τα καυσαερια και τα σκουπιδια τους,  δημιουργωντας συνεχως δυστυχηματα , προκαλουν αναριθμητες πυρκαγιες απο τα τσιγαρα που πεταν, χρησιμοποιουν αναγκαστικα το αντιθετο ρευμα πατωντας τη διπλη λωριδα λογω της στενοτητας του δρομου και των δεκαδων κλειστων στροφων…

επιβαλλοντας τραγικες και επικινδυνες συνθηκες κυκλοφοριας στους χιλιαδες κατοικους και παραθεριστες ιδιαιτερα τους καλοκαιρινους μηνες. Και βεβαια αυξηθηκε η διελευση η κυκλοφορια στον παροντα επαρχιακο δρομο μετα τη ψηφιση του παροντος νομου …

Η τροχαια και το υπουργειο μεταφορων με ποιανου το μερος ειναι…?

Στην Νοτια Ιταλια υπηρχε αντιστοιχη επαρχιακη οδος για διεθνεις μεταφορες και οι κατοικοι κατοπιν προσφυγης στο Ευρωπαικο Δικαστηριο καταφεραν την οριστικη απαγορευση της!!!

    Leave a Reply

    Your email address will not be published. Required fields are marked *